Re: Jakiej firmy 120 GB ATA 7200 recenzje + opinie ???

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 16:13:22 MET

> na stanie, a polecają to co mają na stanie. I też dziwi mnie, że ceny tego
> Seagate-a, nagle podniosły się gwałtownie. I coś z gwarancją
siciemnieją,że
> jak
> na rok to jest o prawie 80 zł tańszy, bo niby zależy od partii. Coś
> ściemniją.

Niektorzy producenci pozwalaja sprzedawac dyski z krotsza gwarancja, po
nizszej cenie albo odwrotnie np. mozesz za doplata kupic dysk z gwarancja
36mies. Czasem sieja zamieszanie dystrybutorzy krajowi dyktujac swoje
warunki.
A jesli chodzi o dysk, to takiego seagate mam od kilku tygodni (409zl,
36mies.), jak do tej pory jestem zadowolony z wyboru.

--
Pozdrawiam.
-dymek-