Re: Jakiej firmy 120 GB ATA 7200 recenzje + opinie ???

Autor: jARO (jaro1000_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 14:14:22 MET

Użytkownik "jARO" <jaro1000_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie !!!
>
> Chodziłem pytałem się po sklepach o Seagate 120 GB ATA 7200 8 MB no i
wszyscy
mówią, że jest do dupy, a jak się pytam czy jest to go wogóle go nie mają bo
wszystkie już sprzedane, moim zdanie one są dobre, tylko "kretyny" ich nie
mają
na stanie, a polecają to co mają na stanie. I też dziwi mnie, że ceny tego
Seagate-a, nagle podniosły się gwałtownie. I coś z gwarancją siciemnieją,że
jak
na rok to jest o prawie 80 zł tańszy, bo niby zależy od partii. Coś
ściemniją.

A tak wogóle to mam prośbę do tych co się nieco znają na dyskach o
skometowanie
Seagte

www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf

opis najnowszych dysków są wszystkie parametry tak samo

WD CaviarR WD1200JB and WD1200PB

http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=704&
p_created=1037222945

inne firmy takie jak Maxtor lub Samsung nie podają wszystkich parametrów, a
po
co mi naprzykład animacja we fleszu jak wygląda dysk jak to robi Samsung,
mnie
interesują parametry.

Proszę o jakieś komentarze dotyczące
Barracuda 7200.7 Plus - ST3120026A