Re: 486 internet

Autor: szpon (szpon_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 20:26:20 MET

Użytkownik Wojciech Michalczuk napisał:
> Nic nie pisałem na temat aktualnych "warunków" na internecie. Wiele
> stron (lecz nie wszystkie) będzie wyglądać na tyle dobrze, że będzie
> można z nich
> korzystać. O ile pamiętam była kiedyś 16 bitowa przeglądarka obsługująca
> HTML 4.0, ale za ChRL nie przypomnę sobie nazwy.

Internet Explorer 3.0, Netscape 2/3.0 (tylko trzeba szukać wersji 16
bit, bo były 16 i 32 bit).

> Hmmm... Konsolowy Linux nie jest tym co osobiście znam, więc nie
> doradzam użycia go.

Ja bym jednak wolał Win 3.11. Zawsze byłoby trochę graficzki i w miarę
by to wyglądało (na pewno lepiej niż konsola).

Można kombinować z instalacją Win32s pod Win3.11 (te same co w WinNT
3.51). Kiedyś tak robiłem, ale przyznam szczerze, że bardzo mało
programów spod Win 4.x się uruchamia w Win 3.x nawet z rozszeżeniami
Win32s. Wątpię by programy skompilowane po 95 roku chciały się odpalić ;).

Ja bym pokombinował ze znalezieniem dodatkowych 4MB RAM (a lepiej z 8MB)
i zainstalowałbym Windows NT 4.0. Chodziłby pod takim sprzętem w miarę
spoko, a zajmuje na dysku grubo poniżej 200MB. No i odpaliłbyś wszelkie
IE 5 (dla przykładu), czy też GaduGadu.

--
Piotr "Szpon" Slawinski [szpon(at)nospam.gazeta.pl]
http://www.PiotrSlawinski.iig.pl/