Re: Który monitor 17 CRT ?

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 19:38:13 MET

Tue, 16 Mar 2004 19:06:05 +0100, na pl.comp.pecet, Marek napisał(a):

> Kandydaci:
>
> SAMSUNG 753 DFX
> SAMSUNG 765MB
> SAMTRON 76BDF
> LG F700B
>

> Obecnie testuję Samsunga 765MB a obok 753 DFX i jestem pod wrażeniem.
> Obydwa monitorki bardzo ładnie świecą, ale jasność i jakość 765MB jest
> niesamowita.
> Jednak w 765MB zauważyłem malutką wadę - obraz jest taką minimalną poduszką
> poziomą, a tego regulować nie można, również prawy dolny narożnik na krańcu
> [...]

To chyba wszystkie Samsungi tak mają- miałem 757mb i też miał poduszkę,
albo raczej poduchę. Mnie doprowadzało to do szału, bo mój goldstar 6-letni
nie ma wad geometrii- więc musiałem Samsunga zwrócić. Nie może być tak, że
nie ma na monitorze poziomych liń...- ale jak Tobie to nie przeszkadza to
zostaw Samsunga

pozdro