Który monitor 17 CRT ?

Autor: Marek (nospam_at_nospam.pl.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 19:06:05 MET

Kandydaci:

SAMSUNG 753 DFX
SAMSUNG 765MB
SAMTRON 76BDF
LG F700B

Obecnie testuję Samsunga 765MB a obok 753 DFX i jestem pod wrażeniem.
Obydwa monitorki bardzo ładnie świecą, ale jasność i jakość 765MB jest
niesamowita.
Jednak w 765MB zauważyłem malutką wadę - obraz jest taką minimalną poduszką
poziomą, a tego regulować nie można, również prawy dolny narożnik na krańcu
ekranu nie jest idealną linią prostą. Ogólnie 765MB bardzo mi odpowiada,
lecz nie wiem czy jest sens szukania innego egzemplarza, czy może wszystkie
mają takie wady geometrii ?

Pozdrawiam

Marek