Re: Wiatrak do obudowy

Autor: Krzysiek (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 15:30:44 MET

Użytkownik "Robert" <roka_at_hot.pl> napisał w wiadomości

> 54 stopnie to chyba normalna temp. dla takiego procesora...do 80 jeszcze
> daleko ;-) SprawdŸ może napiecie jakie masz ma procesorze. Powinno byc
chyba
> 1.65 jak dobrze pamietam. Jeœli masz więcej, co przy bartonach czesto sie
> zdarza to tutaj masz powód tej temperatury. A jakš masz temp. przy 100%
> obcišżeniu?

No wlasnie wydawalo mi sie, ze temperatura mojego procka na standartowych
ustawieniach nie jest wcale taka niska :-/
Wszyscy na tej grupie sie chwala, ze ich Bartony nie osiagaja nawet 50 st. w
stresie nawet po podkreceniu...wydaje mi sie, ze mam taka temperature (ponad
55 stopni w obciazeniu) ze wzgledu na umiejscowienie mojej obudowy - stoi
dosc blisko sciany...myslalem, ze moze wiatraczek z tylu, pod zasilaczem
moglby cos pomoc...

A napiecie juz obnizalem ;-P
Moj zasilacz je zawyzal, ale wtedy to bylo okolo 60 stopni w stresie...:-P