Re: Wiatrak do obudowy

Autor: Robert (roka_at_hot.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 09:06:34 MET

Użytkownik "Krzysiek" <mazzi_at_plusnet.pl> napisał w wiadomoœci
> Temperatura mojego procka (Athlon XP 2600+ Barton) jest dosyc wysoka, ok.
> 54*C przy obciazeniu.
> Wina lezy chyba po stronie slabego wiatraczka na procesorze.
> Czy wedlug Was oplaca sie dokupic dodatkowy wiatrak ponizej zasilacza,
ktory
> wyciagalby gorace powietrze bezposrednio z okolic procesora na zewnatrz???
> O ile stopni moze ew. spasc temperatura???
> Wydaje mi sie, ze jak 3-5 *C, to gra jest warta swieczki, a jak 1 albo 2
*C
> to raczej nie?
> Jak sadzicie???

> [...]
54 stopnie to chyba normalna temp. dla takiego procesora...do 80 jeszcze
daleko ;-) SprawdŸ może napiecie jakie masz ma procesorze. Powinno byc chyba
1.65 jak dobrze pamietam. Jeœli masz więcej, co przy bartonach czesto sie
zdarza to tutaj masz powód tej temperatury. A jakš masz temp. przy 100%
obcišżeniu?