Re: Wiatrak do obudowy

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 23:00:22 MET

Proces "Krzysiek" <mazzi_at_plusnet.pl> zwrócił błąd:
> Temperatura mojego procka (Athlon XP 2600+ Barton) jest dosyc wysoka, ok.
> 54*C przy obciazeniu.
> [...]
> Wina lezy chyba po stronie slabego wiatraczka na procesorze.
> Czy wedlug Was oplaca sie dokupic dodatkowy wiatrak ponizej zasilacza, ktory
> wyciagalby gorace powietrze bezposrednio z okolic procesora na zewnatrz???
> O ile stopni moze ew. spasc temperatura???
> Wydaje mi sie, ze jak 3-5 *C, to gra jest warta swieczki, a jak 1 albo 2 *C
> to raczej nie?
> Jak sadzicie???

U mnie (Barton XP 2500+) temperatura po dorzuceniu wiatraczka nad procesor
spadla o 1-2 stopnie wlasnie, ale inne elementy na plycie sie ucieszyly !
Tylko ja mam komputer tylem do sciany i blisko, a zeby byla dobra
wentylacja powinien miec troche luzu.

BTW jesli to temperatura z czujnika w procesorze to raczej nie jest zbyt
wysoka... No, na pewno mozna ja zbic, ale czy warto ? To sie moze wiazac ze
sporymi kosztami i zwiekszonym halasem. Cieplo masz w pokoju ? Moze
poczekaj do lata, jak sie zacznie wieszac, to wtedy zainwestuj w cos
lepszego na procka. ;-)

Pozdro.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze