Re: barracuda 7200 120 GB 8 MB cache

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 22:47:31 MET

Proces Pawel Gulewicz <melkor_at_olsztyn.mm.pl> zwrócił błąd:

> [...]
> ... No lekko przesadzam ;) I z tego co wiem na poczatku byl calkiem
> ichy - i stad moje pytanie - czy to normalne ? Wydaje mi sie tez ze
> jest nieco wolniejszy niz byl ... dysk ma okolo 2 miesiecy.

 A czy probowales monitorowac jego dzialanie jakims programem
wykorzystujacym SMART ? Np. HDD Health. Nie zwracaj uwagi na blad Raw Read
Error bo skacze jak chce i na ostrzezenia o temperaturze (ale na sama
temperature zwroc uwage, bo sa ponoc wrazliwe, jest na Extended Info w tym
programie). Ja mam taki dysk pracujacy czesto przez tydzien bez wylaczenia
i nawet przy nim spie, wiec takie zachowanie nie jest normalne. Ja bym nie
spal spokojnie ;)

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze