Re: barracuda 7200 120 GB 8 MB cache

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 20:33:25 MET

Uzytkownik "Pawel Gulewicz" <melkor_at_olsztyn.mm.pl> napisal w wiadomosci
> Mam takie cos jak w temacie ;) No i slyszalem ze on cichy jest i w
> ogole, a on wydaje odglosy jak srubki wpadajace do blaszanego wiadra
> ... No lekko przesadzam ;) I z tego co wiem na poczatku byl calkiem
> ichy - i stad moje pytanie - czy to normalne ? Wydaje mi sie tez ze
> jest nieco wolniejszy niz byl ... dysk ma okolo 2 miesiecy.

Mam dysk co w temacie, od ponad roku, i jest cichszy niz wiatrak od
procesora :-)

Teraz, wsadzilem 2x Seagate80GB/8MbCache w RAID0 SATA
i te to juz troszke slyszalne, ale nie tak jak inni opisywali... :-)
Transfer na poziomie 65-70MB/s rekompensuje glosniejsza prace zestawu :-)

ax