Re: Temperatura procesora ...

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 19:12:22 MET

Użytkownik "Zenek" <Zenek547_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Jaka powinna być temperatura procesora ???
> Mój znajomy ma na Athlonie 2,2 Ghz 70 stopni i restartuje mu sie komp, a
ja
> mam na swoim Duronie 950 Mhz 65-80 stopni i wszystko jest OK. W serwisie
> powiedziano kumplowi że to strasznie dużo. Czy to prawda ??? I co z tym
> fantem zrobić ???

Chyba po raz pierwszy w serwisie mieli rację :-)
A co zrobić?
- Kupić dobry, duży wentylator wolnoobrotowy na procesor
- otworzyć obudowę lub zamontować z przodu, u dołu obudowy wiatrak 80mm
(taki jak w zasilaczach) który będzie wtłaczał zimne powietrze do wnętrza
obudowy
- dodatkowo można z tyłu obudowy , na górze (pod zasilaczem) wrzucić
jeszcze jeden 80mm, wyciągający ciepłe powietrze

Ja ostatnio tak zrobiłem i mam chłodek aż miło (dyski podczas bardzo
intensywnej pracy mają max 37 st C), procesor max. 45 C, a w obudowie jest
ok 30 C