Re: barracuda 7200 120 GB 8 MB cache

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 15:45:38 MET

> ... No lekko przesadzam ;) I z tego co wiem na poczatku byl calkiem
> ichy - i stad moje pytanie - czy to normalne ? Wydaje mi sie tez ze
> jest nieco wolniejszy niz byl ... dysk ma okolo 2 miesiecy.

Ja mam ten dysk od dwoch tygodni, jak na razie nie slysze go (prawie). Co
mogloby go zagluszyc?....to tylko GalcialTech na procesorze....
najglosniejszy w budzie. Slyszalem o tym, ze po pewnym czasie te dyski
(zarowno SATA jak i PATA) zaczynaja glosniej pracowac ale nie chce wpadac w
paranoje i staram sie nie przysluchiwac. Obawiam sie jednak, ze to prawda,
ciekawe tylko jaka jest tego przyczyna...

--
Pozdrawiam.
-dymek-