Re: zglupialem...

Autor: trzmiel (trzmielnospam_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 14:38:16 MET

In news:c33st7$3pi$1_at_shodan.interia.pl,
Zygi <zygmunt15_at_interia.pl> typed:

> Zawsze sadzilem, ze jesli jeden komputer jest lepszy od drugiego to
> zawsze bedzie o tyle samo szybszy w dzialaniu przy dokonywaniu
> jakichkolwiek operacji, ale osiagniete czasy przecza tej tezie. Czy
> potraficie mi to wytlumaczyc dlaczego lepszy komputer nie jest zawsze
> o tyle samo szybszy od slabszego kompuetra?

oczywistym jest ze w kazdej operacji bedzie sie roznil szybkoscia, czyli
szybkosc kopiowania zalezy od dysku, pakowania glownie od procesora, grafiki
3d glownie od karty graficznej. Napisalem glownie bo reszta (np pamiec i
plyta glowna) tez ma znaczenie. Jesli do komputera z procem celeron 333
wlozysz dysk 4,3GB ata33 to bedzie on tak samo szybki jak w kompie z procem
P4 3,2Ghz :-)

pzdr.
trzmiel