Re: laptop do 6 klockow

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 00:42:07 MET

On Sun, 14 Mar 2004 23:32:28 +0100, lazik_s wrote:

[...]

> A od kiedy Gericom jest tajwańską firmą? Doczytaj o tej spółce.

Ej, to Ty czytaj uważnie :)
Ja się śmieję z "solidnej *austriacjiej* firmy". Clevo, przedtem znany
jako Kapok, siedzi sobie na Tajwanie i ma niewiele wspólnego z
austriacką solidnością. Ot, nutka drańskiej ironii.... ;)

[...]
> specyfiką i obostrzeniami produkcyjnymi! To że firma X zleca
> podwykonastwo firmie Y i inna firma Z także firmie Y zleca
> podwykonastwo danej rzeczy to nie oznacza to tożsamości jakościowej.

Oczywiście. Ale nie w przypadku, kiedy obie firmy (wiemy o co chodzi,
więc mówmy wprost: CA i Gericom ) otrzymują dokładnie takie same
produkty. Co innego, gdy ta sama firma produkuje co innego dla X, co
innego dla Z.
Nie twierdzę, że coś, co robi Clevo jest z gruntu złe: (być może po
rozłożeniu mojej Toshiby zdziwiłbym się ;) ), ale twierdzę, że ich
produkty dla tanich marek są bardzo kiepskiej jakości.
Inny przykład: nie kupię nigdy płyty ECS, ale ZTCW ten sam ECS produkuje
płyty dla Abita, i do komputerów HP/Compaq

> Specyfika produkcji także implikuje późniejszą cenę. A gwarantuje ci
> że to co zrobi Clevo dla firmy X a np Toshiby to może niekiedy właśnie
> tylko i wyłącznie zależeć od specyfikacji.

> Inna sprawa to badanie
> jakości, sprawności i pełna weryfikacja preprodukcji.

O, to, to... :)

> Niestety nie jest tak jak byś chciał i większość firm będącym na rynku
> nie wytwarza w 100% swojego produktu finalnego. Mogę nawet powiedzieć
> że wkład średni tych tuzów nie przekracza 20% produktu finalnego.
> Także jakby nie było zawsze na kogoś można zwalić :)

Dobrze wiesz, że nie musisz mi tego tłumaczyć, więc daruj sobie ;)
A te 20% często tak naprawdę wynosi 0%

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]