Re: laptop do 6 klockow

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 23:32:28 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w niedzielę rano, Rafał napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> ROTFL!!! Od kiedy Tajwan należy do Austri ???

A od kiedy Gericom jest tajwańską firmą? Doczytaj o tej spółce.

> Gericom tylko robi naklejki dla tajwańskiego Clevo
> ^^^^^^^ ^^^^^

I w to miejsce mógłbyś wstawić zapewne 100% innych firm, które
niestety mają podwykonawców. Czy nie możesz zauważyć iż istnieje coś
takiego jak specyfika produkcyjna? Jeżeli już siedzisz co nieco w
komputerach to powinno ci być wiadome że niekiedy ten sam produkt
posiada różne nazwy i za tym idą także ceny. Wszystko jest związane z
specyfiką i obostrzeniami produkcyjnymi! To że firma X zleca
podwykonastwo firmie Y i inna firma Z także firmie Y zleca
podwykonastwo danej rzeczy to nie oznacza to tożsamości jakościowej.
Specyfika produkcji także implikuje późniejszą cenę. A gwarantuje ci
że to co zrobi Clevo dla firmy X a np Toshiby to może niekiedy właśnie
tylko i wyłącznie zależeć od specyfikacji. Inna sprawa to badanie
jakości, sprawności i pełna weryfikacja preprodukcji.
Niestety nie jest tak jak byś chciał i większość firm będącym na rynku
nie wytwarza w 100% swojego produktu finalnego. Mogę nawet powiedzieć
że wkład średni tych tuzów nie przekracza 20% produktu finalnego.
Także jakby nie było zawsze na kogoś można zwalić :)

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --