Re: zakupy w komput.....ku

Autor: orcio (orci0_at_NOSPAMop.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 23:56:56 MET

Użytkownik "azbes" <mmgp_at_op.pl> napisał w wiadomości
| Witam!
|
| Zakupilem ostatnio pare rzeczy u nich, ale jedna okazala sie
prawdopodobnie
| typu "refurbished" - plyta glowna. Brak kabelkow, CD, dziwnie jakos
| patrzylo jej z laminatu. Sprobowalem skomentowac zakupy/produkt u
nich ale:

| Twój komentarz w sklepie internetowym komputronik.pl,
| na temat produktu Asus P4P800 Intel 865PE Deluxe nie został
zaakceptowany
| przez obsługę.
|
| Wniosek z tego taki. Nie kupujcie u nich niczego, co nie jest
> [...]

U mnie to bylo < > tak:

Sprzedawca ktory mnie obslugiwal (Krzysztof Bartkowiak
k.bartkowiak_at_komputronik.pl tel. (061) 835-94-97) nie odpisuje na
maile. Zamowienie na nowy sprzet zlozylem 25.12.1003 i do dzis nie
moge z tego sprzetu skorzystac. Skandaliczne jest taki traktowanie
klienta! Dla wyklarowania sytuacji opisze caly problem:
Zlozylem zamowienie w sklepie internetowym 25.12.2003 przesylke z
towarem otrzymalem 06.01.2004. Opakowanie bylo w nienaruszonym stanie,
sprawdzilem tez czy zawartosc jest zgodna z zamowieniem. Wszystko
wygladalo wporzadku, jednak po dluzszej chwili przegoadania sprzetu
zauwazylem ze plyta glowna byla uzywana (dolaczam foto). Tego samego
dnia wyslalem email do sprzedawcy z dokladnym opisem sytuacji i
zdjeciem. Po dwoch dniach (08.01.2004) otrzymalem odpowiedz: "W
sprawie używanej płyty - prosze o kontakt znaszym działem reklamacji
(rma_at_kompuytronik.pl). - za zistniałą sytuację najmocniej przepraszam.
Nie wiem dlaczego miałą miejsce taka sytuacja" tak tez zrobilem.
Nastepnego dnia otrzymalem odpowiedz: "Sprawę przekazuję do działu
spedycji do Pani Aureli Pogoda
aurelia_at_komputronik.pl " wiec czekalem do 12.01.2004 gdy otrzymalem
email od Pana Pawela Szczupala nastepujacej tresci: " Prosze o
skontaktowanie sie z obslugujacym Pana handlowcem w celu uzyskania nr
Rma ktory umozliwi odeslanie plyty do nas (magazyn ul. reglowa 9 -
dzial spedycji) Prosze dolaczyc tez ksero dokumentow (faktura, wz)
Nowa plyta zostanie do Pana wyslana gdy odbierzemy plyte budzaca
watpliwosci. " wiec odrazu napisalem email do sprzedawcy. Po dwoch
dniach otrzymalem numer RMA. Uzyskanie tego numeru trwalo 8 dni choc
od razu zglosilem sie do wlasciwej osoby!!! Zaraz po jego otrzymaniu
wyslalem paczke (14.01.2004) zgodnie z ze wszystkimi wytycznymi od
sprzedawcy.