Re: zakupy w komput.....ku

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 06:20:57 MET

Użytkownik "azbes" <mmgp_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Zakupilem ostatnio pare rzeczy u nich, ale jedna okazala sie
prawdopodobnie
> typu "refurbished" - plyta glowna. Brak kabelkow, CD, dziwnie jakos
> patrzylo jej z laminatu. Sprobowalem skomentowac zakupy/produkt u nich
ale:

> Twój komentarz w sklepie internetowym komputronik.pl,
> na temat produktu Asus P4P800 Intel 865PE Deluxe nie został zaakceptowany
> przez obsługę.
>
> Wniosek z tego taki. Nie kupujcie u nich niczego, co nie jest zapakowane
> oryginalnie przez producenta.

> [...]

No ja nie wiem kto tam siedzi. Wprawdzie nie kupiłem nic u nich (i chyba
bardzo dobrze) Ale chciałem uzyskać prostą informacje a mianowicie czy jeśli
zamówie zestaw ale odbiore osobiście w jednym z ich punktów to czy mogę go
sprawdzić. Okazało się, że mogę ale może nie do końca moge i takie sranie w
banie. Ostatecznie moje coraz bardziej dociekliwe pytania zostały olane.
Czytając Wasze posty zaczynam rozumieć czemu. Najwyraźnuiej klient który
dokładnie wie co chce i za co jest gotów zapłacić mimo, że zostawi u nich z
2000 z hakiem jest niewygodny.
Ciekawe czy to taka polityka firmy czy wyjątkowo olewatorscy pracownicy.

joy