Re: P2P - czy to koniec bezkarnego sciagania?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 12:51:52 MET

Użytkownik "Piotrek" <pgurgul_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jedno mnie zastanawia z zwiazku z namierzaniem
> uzywajacych programow P2P internautow. Czy posiadając
> zmienne IP (w stylu neostrady, ew modemowcy ;) )mozna sie czuc
> bezpiecznie, czy to tez nie stanowi problemu?

Nie przejmuj się. W UE opracowywane jest nowe prawo zezwalające na
ściąganie plików (bez rozróżniania, jakich plików) na swój własny
użytek. Tym samym, programy P2P zostaną zalegalizowane. Ponoć śpieszy im
się z tym tak bardzo, że zdecydowano sie ominąć oficjalną ścieżkę
legislacyjną i wprowadzić nowy przepis w życie jeszcze w przyszłym
miesiącu.

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/