Re: GeForce 2 MX..

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 13:07:02 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Raczej nie, ta karta ma APGx4 i jest kompatybilna z płytą AGPx8.

Z tego co wiem wszystkie aktualne płyty AGP x8 są typu "Universal" i są
kompatybilne "w tył" do trybu x4. Ale nie można wykluczyć że prędzej czy
póżniej powstaną konstrukcje "only AGP x8" tak jak już to było wcześniej z
niektórymi chipsetami AGP 2.0 (x4) np. nForce 1, niektóre starsze chipy
Intela pod P4 które byly tylko "1.5V compatybile". Co prawda te płyty w
wiekszości miały odpowiednie zabezpieczenia ale nie zawsze. Może ta płytka
to własnie takie cóś. Bo np. karty graficzne "AGP 3.0 slot required" juz
zaczęły wychodzić.