Re: Pytanie do Lukasza Ledóchowskiego

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 23:03:08 MET

Użytkownik "bubba" <hubba.bubba_at_all.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze: odpowiadasz na pytanie personalnie kierunkowane do innej
> osoby - nietakt!
> Po drugie blednie wnioskujesz o realnosci informacji podajac przyklad
> wiadomosci rozniaca sie o okolo 50%.(!)
> Czy jest to "calkiem" normalne?
> czy jak ktos ma pol muzgu to jest "calkiem" normalny?
> A co zlego z cena 300 zl ? - rozni sie tylko o ok. 50% od akceptowanej
> przez ciebie (195 zl)?
> Nie wierzysz, to policz!

Ale osssochozi?

Odpowiedzialem na pytanie, bo moze wywolany do tablicy nie ma dostepu do
sieci, a pytajacemu zalezy na _szybkim_ dostepie do informacji.

Po drugie podana wiadomosc sie nie roznila(od czego?!), tylko roznila sie
podana cena.

Po trzecie, podalem cene _nowego_ urzadzenia w granicach 200pln, co oznacza
ze uzywane tego typu mozna kupic ponizej 200 pln (kwota 139 pln miesci sie w
przedziale _ponizej_ 200pln). Pytajacy nie sprecyzowal, czy chodzi o
urzadzenie nowe.

Po czwarte - moja odpowiedz w tym watku nie przeszkozila nikomu, w tym
pytanemu LL, odpowiedziec na to samo pytanie.

I po ostatnie, pytajacy skontaktowal sie ze mna na priv i pozyskal pewne,
byc moze uzyteczne, informacje, co oznacza, ze moj list w tym watku nie byl
pozbawiony sensu.

WL

PS. Czemu piszesz cos w watku, ktorego temat _nie byl_ skierowany do Ciebie?