Re: radeon - ultradzwieki, szumy i syczenie

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 15:10:52 MET

W artykule news:c2v03g$fi4$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Doxent z adresu <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Hi.
>
> Moze mam wyczulone ucho ale w moim kompie zamontowalem Radka 9200 SE.
> Wszystko chodzi ok. ale zauwazylem ze podczas przewijania paska
> wydobywaja sie z karty graficznej wysokie dzwieki. Dodam ze w kompie
> nie ma PC-speakera a glosniki tez wylaczylem. Dzwiek pochodzi z
> trudnego do okreslenia zrodla ale chyba z okolicy grafiki. Dodam ze
> widzialem juz kika roznych radeonow i wiekszosc z nich emitowala jakies
> szumy z siebie. (wszystkie Sapphire)
> Na Nvidii nie ma zadnych slyszalnych efektow dzwiekowych.

Ja mam w drugim kompie radka 9200 pelnego i nie piszczy
A NV5950 czasem potrafi pisnac ale slychac to tylko przy uchu zblizonym do
niej na maxa.
Pracuje normalnie wiec poprostu...zdarza sie :-)

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****