Re: mam PC z karta sapphire radeon 9200 ATI VIVO i camcorder ANALOGOWY...

Autor: jaarema (jaarema_at_tlen.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 10:40:13 MET

ant wrote:
> ...czy moge jakos zapisac sygmal z camcordera (video) na format
> "komputerowy", np. mpg lub avi...???
> mainboard ASUS nvidia nforce2 ultra 400

oczywiscie ze tak

> jak sie to robi?

bardzo prosto , zalezy od softu ktory wykorzystasz przy zapisie sygnalow
- najlatwiej po podlaczeniu kamery do wejscia karty uruchom windows
movie makera i tam mozesz juz nagrywac

> w kamerze mam wyjscia "chinch" oraz S-Video
> dostepny zestaw kabli raczej nie pozwala mi polaczyc PC do camcordera,
> pewnie potrzebuje jakis inny kabel...

mozesz spokojnie korzystac z obu - na karcie graficznej masz oba wejscia

> ktos moze cos zasugerowac, doradzic?...
>
> a moze w ogole nie mam szans nagrac czegokolwiek na komputerze z camcorder'a
> NIE-cyfrowego?... :(

ta karta wlasnie nie obsluguje cyfrowych kamer tylko analog

> co oznacza standard VIVO w kartach graficznych
> czy to oznacza Video In / Video Out TYLKO dla sygnału cyfrowego (tzn. moze
> wspolpracowac tylko z kamerami cyfrowymi???

vivo jest dla analogowych , dla cyfrowek jest z reguly fire wire

pozdrowienia
Jarema