mam PC z karta sapphire radeon 9200 ATI VIVO i camcorder ANALOGOWY...

Autor: ant (highseas_at_usa.net)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 22:34:19 MET

...czy moge jakos zapisac sygmal z camcordera (video) na format
"komputerowy", np. mpg lub avi...???
mainboard ASUS nvidia nforce2 ultra 400

jak sie to robi?

w kamerze mam wyjscia "chinch" oraz S-Video
dostepny zestaw kabli raczej nie pozwala mi polaczyc PC do camcordera,
pewnie potrzebuje jakis inny kabel...

ktos moze cos zasugerowac, doradzic?...

a moze w ogole nie mam szans nagrac czegokolwiek na komputerze z camcorder'a
NIE-cyfrowego?... :(

co oznacza standard VIVO w kartach graficznych
czy to oznacza Video In / Video Out TYLKO dla sygnału cyfrowego (tzn. moze
wspolpracowac tylko z kamerami cyfrowymi???