Program do sprawdzania siec LAN ???

Autor: Bruno (wetxxx_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 01:17:17 MET

U mnie w pracy mam zrobiona siec komputerowa na 5 komputerów. Dzialamy pod
programem Symfonia handel w wersji seciowej oczywiscie.Siec jest spieta
switchem dlinka.W komputerach sa rozne sieciowki. dlink, lg, etc
W wiekszosci sa to komputery dzialajace pod kontrola W98 i W98se.Symfonia
dziala pod kontrola pervasive for workgroup.
Ostanio nastepuja duza liczba przeklaman co powodueje uszkodzenia w bazie
danych. Sprawdzalem puszczajac ping pomiedzy komputerami, jeden na 10-15
pakietow nie dochodzi. Co moze byc przyczyna takeigo stanu rzeczy ? Moze
istnieje jakis program do diagnostyki sieci i ew. poszczegolnych urzadzen
(kart sieciowych, switchy?

Pozdrawiam

Bruno