Re: Jaki cichy dysk 6-12 GB

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 01:00:12 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

> A moglbys podac link do ich specyfikacji - powinna w niej byc
> glosnosc w idle i przy pracy oraz rodzaj lozysk. Bo "cichy" to bardzo
> wzgledne pojecie ;)

To był BARDZO cichy dysk. Mniej więcej tak cichy, jak BIV (choć upływ
lat mógł stępić moją pamięć ;-)). A tu masz potwierdzenie:
http://storagereview.com/articles/200007/20000702MPF3102AH_5.html

Dodam tylko, że większość modeli dysków Fujitsu z tamtych lat
(1999-2000) była robiona w wersji z łożyskiem olejowym (Fluid Bearing -
FDB). Wersje te różniły się od zwykłych dysków jedynie literką na końcu
oznaczenia (mój miał zdaje się literkę E).

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/