Re: czy popsułem cd rom i cdr -a ??? help-ciąg dalszy

Autor: ground21 (ground21_at_poczta.fm.antyreklamy)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 18:27:12 MET

Użytkownik DJ Altus napisał:

> No i masz babo placek. Flash Utilty to program ktory przepisuje firmware
> (BIOS) nagrywarki. Skoro
> ci sie zawiesil w trakcie przepisywania firmware i potem zrobiles reset,
> nagrywarka jest teraz
> na zlom, niestety, poniewaz bez firmware ani rusz. Angielski pomaga czasem

wiesz, chyba troszke sie mylisz. bo jest tak, ze ja np. mojego lg
cdrom52x po nieudanej probie wgrania nieoficjalnego firmwaru zwalilem i
niby tez by byl cdrom na "zlom", ale ze marnowac pieniedzy nie lubie, to
wgralem wczesniej zabezpieczony oryginalny firmware na takiego "trupa",
co ani diodka do mnie mrugac juz nie chcial i... stalo sie...
zmartwychwstanie! tak wiec, nie powielaj niepoprawnych informacji. ten
moj przypadek nie jest na pewno wyjatkiem.