Re: czy popsułem cd rom i cdr -a ??? help-ciąg dalszy

Autor: DJ Altus (djaltus_at_mindspring.com)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 13:34:57 MET

"Darek" <flakon_at_wp.pl> wrote in message
> to bylo wczoraj :

> dotychczasowego

No i masz babo placek. Flash Utilty to program ktory przepisuje firmware
(BIOS) nagrywarki. Skoro
ci sie zawiesil w trakcie przepisywania firmware i potem zrobiles reset,
nagrywarka jest teraz
na zlom, niestety, poniewaz bez firmware ani rusz. Angielski pomaga czasem
;) Udaj glupa i zanies
ja do serwisu, moze ci uznaja, skoro jest nowa. Powodzenia!