Re: pare pytan apropo P4

Autor: kyle (darek_kr_at_op.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 18:32:45 MET

> 5) czy powyzsze komponenty sa ok, czy raczej wybrac cos innego? sprzet ma
> sluzyc do glownie do pracy w dwoch (lub wiecej) OS na raz (vmware),
> programowania, gier, itd. sprzet ma byc super stabilny :)

aha, zapomnialem o jeszcze jednej waznej rzeczy: ma byc cichy!!! wiec:

6) jaki wiartak na procesor? ten z wersji BOX czy jakiegos Zalmana. jesli
nie BOX to jaki?

7) czy Asus P4C800-E Deluxe pozwala na regulacje obrotow wszystkich
cooler'ow (CPU, zasilacz, obudowa) czy tylko CPU? mam na mysli czy bez
problemu dziala na z nim SpeedFan? niby ta plyta jest na liscie plyt
obslugiwanych przez SpeedFan ale czy moze ktos ma ta plyte i moze to
potwierdzic?

pozdr.
kyle