Re: Zwiekszanie pojemnosci dysku

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 23:53:19 MET

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości

> Ta druga strona musiałaby zostać uprzednio sformatowana niskopoziomowo
> (tym prawdziwym LLF ;-)), w dysku musiałby być założony komplet głowic,
> a na talerzu w obszarze serwisowym musiałyby być zapisane odpowiednie
> informacje dla elektroniki. Reasumując - sprawa jest raczej
> beznadziejna...

A nie jest to tak, że podczas tego formatowania pojawiają się błędy,
i wtedy tester wyłącza tę część dysku razem z głowicą...(?)
Rozbierałem kiedyś dysk 40GB i świeciły się, znaczy się "glanc" miały :)
obie strony talerza, głowice też były dwie....i obie podpięte do
kontrolera...

Teraz to raczej nic nie sprawdzę bo talerze się "utleniły" i zakurzyły więc
w momencie startu głowice i tak szlag trafi....

ax