Power off monitora 1 wyłącza też drugi.

Autor: Kompaner (Kompaner_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 23:22:30 MET

Witam!
Radeon 9200, WinXP.
Dzisiaj zmieniłem sterowniki DNA na Omega i niespodzianka.
Używam programu Screen Saver Control, który pozwala na wyłączenie monitora.
Wykorzystywałem to, gdy oglądałem divX z komputera na telewizorze, coby
monitor nie świecił bez potrzeby.
Lecz po zmianie sterowników power off dla monitora wyłącza i pierwszy i
drugi monitor (czyli nie ma obrazu ani na monitorze ani na telewizorze).
Gdzie się to poprawia?
Chciałbym, aby było jak kiedyś: monitor wyłączony, a film na telewizorze sie
wyświetla.
Dzięki.
Kompaner