Re: Czy uda się odzyskać dane z wyczyszczonej płyty CDRW ?

Autor: mefju (mefju_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 19:22:46 MET

> TO jako ciekawostka :)
> Ja kiedys mialem cos takiego:
> Nagralem cos na RW kasujac poprzednio nagrane pliki. Przychodze do szkoly,
> wkladam plytke do napedu, jest ok. Wyciagam i ide do innego kompa. Wkladam
> plytke i patrze a tam stare pliki!!! Na poczatku myslalem, ze nie wszedlem
na
> naped tyko na jakis inny dysk. ALe przygladam sie i sa tam moje pliki!!!
> Wyciagam plytke i wkladam z powrotem. Znowu inne pliki. Te ktore powinny
byc.
> Moze ktos potrafi to wytlumaczyc?

Ja miałem coś podobnego: skasowałem nagrane RW, wypaliłem nowe pliki (z
multisesją) - na pierwszy rzut oka wszystko OK - nagrywara czyta poprwanie.
Wkładam płyte do DVD - strae pliki!!! Poszedłem do qmpla z CD-RW - to samo
jego nagrywara widzi "świeże" pliki a CD-ROM stare.... Sytuację przywróciło
do normy zakończenie multisesji...

Pozdrawiam:
mefju