Re: w co wyposażyc komputer do internetu

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 11:20:21 MET

On Thu, 11 Mar 2004 11:05:45 +0100, el(k)a wrote:

[...]
> Kiedy ja w tej chwili nie wiem z ktorej usługi skorzystam, a chcę chcę już
> kupić "kompletny" komputer.

No to najpierw pomyśl, z jakiej usługi skorzystasz.
Ile chcesz wydawać miesięcznie nan NET ? Jak dużo zamierzsz korzystać ?
Jeśli masz kablówkę, to się zorientuj - niektóre w ramach aktywacji dają
kartę sieciwą.

Naprawdę pomyśl, bo pytania "nie wiem, czego chce, ale chce komputer,
który to będzie miał" brzmią co najmniej niemądrze

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]