Komp sie zawiesza

Autor: Maly (maly6_at_framko.com.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 00:37:57 MET

Witam

Mam problem z komputerem poniewaz sie zawiesza czesto bez powodu. Czasami
przy starcie systemu (XP) czasami jak tylko sie zaloguje a czasmi dopiero po
jakims czasie. Wydaje mi sie ze to jest wina sprzetu (celeron 2GHz, ati9200,
ram 256) ale nie wiem dokladnie czym to moze byc spowodowane. Ja mialem cos
podobnego w swoim sprzecie jeszcze za dawnych czasow (PIII 600) ale problem
byl u mnie z chlodzeniem. Po posmarowaniu pasta silikonowa dzialal jak
nalezy bez zadnych zwisow. Otwieralem ten komputer i zauwazylem ze na tym
radiatorze nie ma wogole pasty silikonowej. Jest cos ale tego pasta nazwac
nie mozna:) (cos czarnego). Moze potrzebna jest takze pasta? Aha mam jeszcze
pytanie czy nowy! celeron jak juz dziala okolo 2 miesiace to czy powinien
byc taki brudny i wygladac jakby byl przetarty (uzywany i wyczyszczony i
wlozony do nowego komputera)? Nie wiem wlasnie czy wcisneli w sklepie jakis
procek uzywany.

Z gory dzieki za porade

Pozdrawiam
Maly