Re: Brak wygładzania x4 x6 i x8...

Autor: K. (eltad_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 00:35:57 MET

Własnie przy takiej rozdzielczości :) 1280x1024 32 bit

Sterownaie ustawieniami detonatora z jego paska we właściwościach ekranu
działa tylko do 2xQ. Dziś udało mi się odpalić przez NvHardPage tryb
2enchanced (?). W zasadzie żyletka, więcej do szczęścia mi chyba nie
potrzeba ale ssie po proscesorze (1666mhz), muszę zmienić.

A NFS UG to wielka porażka bo wyglądał znacznie lepiej (!!!) na tym samym
DirectX 9.0b a na karcie MSI GF3Ti 200 Pro TD 128. Nie wiem o co biega.
Teraz wyrażnie w czasie jazdy dorysowuje/doświetla scenę... Wygląda to
dennie.

Jest w zasadzie jeszcze tylko jedna z wielu gier, które w trakcie zbliżania
się do obiektu polepszają jego szczegóły: Freelancer. Może ktoś wie jak
wyłączyć to tragiczne "detalizowanie" ?? Niech wczytuje to do pamięci zanim
to zobaczę !

Pozdro