Re: RAID - kolejnosc dyskow - pytanie

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 23:39:55 MET

On Wed, 10 Mar 2004 09:56:51 +0100, "Jacek Marek"
<no.spam_jmarekw_at_interia.pl> wrote:

>Nie do końca rozumiem pytanie szczególnie po przeczytaniu pierwszej
>odpowiedzi...
>Ale jezeli zmienisz miejscami dyski fizyczne to macież wstanie gdyż
>informacje o tym który dysk jest którym, zapisane są na dyskach i system
>operacyjny zadecyduje o zestawieniu macieży po przeczytniu tych informacji.

tak tez wlasnie sadze. chcialem sie upewnic.

>Jeżeli chodzi o zmiane kolejności literek dysków to robiąc to po jednej też
>się da.

ale jak masz dyski jzu w macierzy to one nie maja przyporzadkowanych
liter.

>Jakkolwiek - wszystkie operacje na macieży robisz nie na _moją_
>odpowiedzialność ;-)

jak cos sie nie uda i tak zawsze zwalam na koty.
dzieki za odpowiedz. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.