Brak wygładzania x4 x6 i x8...

Autor: K. (eltad_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 15:21:41 MET

Witam.

Kupiłem sobie ostatnio Gainwarda GF Fx5600 ultraII (Xp760)

Jade na sterownikach 53.03 WHQL pod Xp Pro Sp1

Problem polega na tym, że nie mogę za cholerę uzyskać wygładzania
pełnoekranowego większego niż Quincunx x3. Ustawienie np x4 albo wyższego
powoduje całkowite wyłączenie wygładzania.

Mam zainstalowany NVHardPage w wersji 1.86.0b ale on też nie potrafi wymusić
takiego antyaliasingu.

Co jest grane ? Ja wiem, że ten sterownik do wspaniałych nie należy ale żeby
takie "braki" ???

Pozdrawiam