Problem z monitorem...

Autor: leez (leez_at_tlen.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 15:21:38 MET

Witam,

mam monitor CTX Futura PR711F i od jakiegos czasu kineskop zaczal mi co
chwile "strzykac" :), tzn na ulamek sekundy gasnie, nastepnie wlacza sie i
obraz lekko drga. Poprzedni moj monitor (rowniez CTX, ale inny model)
rowniez tak sie zachowywal (wymienilem go). Uzywam go juz od jakichs 2 lat.
Starosc, wada kineskopu, normalne ;) ? Nie wiecie, czy da sie cos z tym
zrobic ? Dokladne czyszczenie wewnatrz pomoglo na miesiac. Z gory dzieki za
pomoc.

leez