Re: ktory dysk lepszy?

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 18:28:14 MET

Użytkownik Kokosz napisał:
> co wy z tą głośnością WD?? mam właśnie WD1200JB i jest na równi "głośny" jak
> Seagate 80GB - oba dyski pracują jak pszczółka a jedyne co słychać z kompa
> to zasilacz

Oo właśnie, dokładnie tak samo u mnie, tyle ze zasilacz też mam
niesłyszalny. U mnie słychać tylko inwerter od glowwire i cichutkie
bzyczenie listwy zasilającej. Z resztą zobaczymy jak to będzie później,
czy z WD zaczną się wydobywać jakieś piski. Na razie smart podaje mi 516
godzin przebiegu i jak na razie (odpukać) jest niesłyszalny.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk