Stukniecie i bluescreen

Autor: RockY (xrocky_at_o2.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 18:31:46 MET

Cześć.
Mam taki problem: podczas normlnej pracy w WindowsXP wszystko jest ok, ale
jak np. uruchomie gre TOCA R.D. to w niektórych momentach słychac stuknięcie
w dysku, pojawia sie niebieski ekran i zaraz po tym restart komputera. Nie
wiem co jest na bluescreenie bo nie zdaze nigdy tego przeczytac. Podczas
instalacji systemu dochodzi do nagłego restartu komputera (juz bez tego
stukniecia w dysku). Wymieniłem zasilacz na mocniejszy, ale nie wiele to
pomoglo :(
Athlon XP 1800+ Ati Radeon 9100 WD Caviar 440 JB (40 GB) płyta Soltek 75 DRV

Pozdrawiam