Re: Jaka grafe wybrac.

Autor: Gustaf (gustaf_at_poczta.com.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 14:37:57 MET

ydek <ydek_at_wp.pl> wrote in message

> wszystko zalezy od tego jakimi funduszami dysponujesz,,
> z tych tutaj wymienionych wiadomo ze najszybszy bedzie 5900xt, ale nie
> najtanszy
>
> zalezy tez do jakich zastosowan ta karta ma sluzyc (gry, pr biurowe),
> wyglada na to ze gry :) ale nie napisales jasno
>
> gdybys np. podal przedzial cenowy z jakiego karta cie interesuje, byloby
> prosciej cos wskazac/doradzic, cos konkretnego nawet
> --
Karta glownie (przez duze G) do gier. W sumie wszystkie wymienione mieszcza
sie w dopuszczalnych widelkach cenowych (max 1050 PLN).
Chcialbym zeby kara starczyla na troche czasu, czyli chyba raczej wybralbym
szybsza pod DX9.0. A z tego co wiem to 5900XT wcale nie jest szybsza od
9700. W grach stawiam przede wszystkim na jakosc obrazu i wolalbym zeby
karta bez mojej decyzji nie "wybierala" sobie PS1,1 zamiast 2,0 (vide Far
Cry i 5900XT)
Z drugiej strony odczowam irracjonalny strach przed przesiadka ATI (brawa
dla marketingu nVidii :))
Wiec jak juz pisalem jestem w kropce :(