Re: Nagrywarka (nie) nagrywa RW [2]

Autor: Martti (mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 08:10:50 MET

Użytkownik "Redi" <SPAM?Yes_at_please.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Dzień lub dwa temu pisałem o dziwnym problemie z nagrywarką LG 12x8x32, a
> mianowicie po zamianie płyty gł. z jakiejśtam AT na i440LX na Soltek
75-KAV
> przestała nagrywać płytki RW, znaczy się nagrywała, ale nagrane RW nie
> nadawały się do odtworzenia zarówno w nagrywarce jak i w żadnym innym
> napędzie.
> Dzisiaj wziąłem tą nagrywarkę od kumpla, podłączyłem do swojej MSI i845PE
> Neo i...śmiga że aż miło, nagrywa, odtwarza RW bez żadnego problemu.
> [...]

Witam,
przed ewnetualnymi dzialaniami proponuje jeszcze podmienic zasilacz
wrzuc jakis porzadny mozny zasilacz do kompa z soltekiem i wtedy
prawdz jak to dziala.
Mialem taki przypadek z yamaha grzala sie straszliwie i nie nagrywala cd-rw,
za bardzo nam to nie przeszkadzalo, dopiero po wymianie zasilacza
nagle okazalo sie, ze przestala sie grzac i zaczela nagrywac plytki.
Moze u ciebie jest podobnie?
pozdro,
Martti