Nagrywarka (nie) nagrywa RW [2]

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 23:04:38 MET

Witam,

Dzień lub dwa temu pisałem o dziwnym problemie z nagrywarką LG 12x8x32, a
mianowicie po zamianie płyty gł. z jakiejśtam AT na i440LX na Soltek 75-KAV
przestała nagrywać płytki RW, znaczy się nagrywała, ale nagrane RW nie
nadawały się do odtworzenia zarówno w nagrywarce jak i w żadnym innym
napędzie.
Dzisiaj wziąłem tą nagrywarkę od kumpla, podłączyłem do swojej MSI i845PE
Neo i...śmiga że aż miło, nagrywa, odtwarza RW bez żadnego problemu.
Co może być nie tak z tym Soltekiem??? Podpięta jest do drugiego kanału jako
master z cd-romem jako slave. Ostatnia rzecz jaka mi przychodzi to zrobić
kumplowi format c:
Czy przyczyną może być to że przesiadając się na tego Solteka przełożyliśmy
dysk z systemem postawionym na AT i440LX i doinstalowaliśmy tylko potrzebne
drivery do VIA ?(via4in1v4.43)

Pozdrawiam
Radek