Re: stripe

Autor: Michał Stępień (prezi77_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 21:51:01 MET

Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl> wrote:

> Na prawdziwym raidzie 0 i dyskach IDE klasy barracudy 7200.7 mialbys
> wielokrotnie wieksze transfery

a na ferrari jeździłbym dużo szybciej niż maluchem.

mam płytę z kontrolerem Acerlabs Aladdin UDMA33
i kontroler na karcie pci HighPoint HPT366 (UDMA66)
dyski to barracudy III i IV.
mam to co mam i zestaw mi działa.

wydaje mi się jednak, że wątek zaczął się od robienia stripingu
na dyskach o różnej objętości.

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.