Re: stripe

Autor: Michał Stępień (prezi77_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 18:35:38 MET

Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl> wrote:

> No wiec jak masz 30 GB i 40 GB to w raidzie 0 masz 60 GB a nie 70 GB !!

no to się kłuć. mam 70 GB. oczywiście trochę idzie w dym na dane
filesystemu.

> No to jakie masz te transfery?

jeśli czytam duży plik to widzę, że jest czytany z dwóch dysków na raz.
nie bardzo rozumiem co jest takie skomplikowane.

są dwa dyski. mają różną objętość. ich objętość jest zsumowana.
jest jeden system plików którego rozmiar to 70 GB. kiedy
czytam pliki to dane podają oba dyski naraz.

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.