Płyta Epox 8K9A, dziwne zachowanie i spadek wydajności.

Autor: Mateusz (ave7_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 18:44:33 MET

Płyta jak w temacie spisywała się dotąd bardzo dobrze nie sprawiając
jakichkolwiek problemów. Czas jakiś temu zauważyłem zmianę w jej działaniu
polegającą na tym, że komputer uruchamia się od razu po włączeniu zasilania
na listwie bez użycia przycisku Power na obudowie. Dotychczas rozruch
następował dopiero po użyciu wymienionego przycisku.
W całym fakcie nie byłoby może nic złego, ale jednocześnie z tym zjawiskiem
nastąpił ok. 15 % spadek wydajności systemu, a nieco bardziej wymagające
aplikacje, dotąd działające absolutnie płynnie, zaczęły się ostro zacinać.
Oddałem płytę do sprawdzenia i w serwisie stwierdzono, że jest ona sprawna.
Ja mam jednak wciąż wrażenie, że coś jest nie tak, no i to zacinanie pomału
staje się nie do zniesienia. Czy ktoś z Was zetknął się z podobną sytuacją i
potrafi wyjaśnić przyczynę dziwnego zachowania płyty podczas rozruchu
komputera oraz spadku osiąganej z jej pomocą wydajności ? Proszę o pomoc w
tej sprawie.
Pozdrawiam serdecznie.

Mateusz.