Re: Monitory o głębokiej czerni to przeżytek?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 18:13:13 MET

> Czy wszyscy producenci monitorów juz powariowali?
> Czy nie można juz kupic czarnego ekranu?

Heh... Prawde mowiac nie wpadlem na to, ze to wina tych powlok
przeciwodblaskowych... :)
Ale dla mnie te powloki to blogoslawienstwo, bo ja mam monitor w miejscu,
gdzie rano po prostu polowy ekranu nie widzialem...
U mnie prosto w ekran czasami swieci 60W zarowka zwierciadlana, bo mam oczy
wrazliwe na wysoki kontrast i majac czarna 'bude' wokol monitora wzrok mi
sie meczy - musze miec te brzegi oswietlone. I co ? I nic :) Zadnej straty
kontrastu :) Jak wylacze swiatlo - jest tak samo :)

--
pzdr.
MiW