Re: Trwało?ć AMD vs Int el

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 13:12:27 MET

>P.S. Kiedyś uczono mnie, że statystyka to niebezpieczne narzędzie:
>decydujący wpływ na wiarygodność wyników ma tutaj formułowanie
>właściwych pytań ;-).

Otóż to!
Kim jest autor wątka? Klientem biznesowym który bedzie kupował
wysokiej jakości komputery? Ktoś kto pisze "procki", raczej będzie sam
się grzebał w swoim "kompie" i z trwałością swojego komputera jak
najbardziej wstrzeli się w ową reprezentatywną grupę uzytkowników,
która na Allegro sprzedaje uszkodzone procesory.

Ale dość już o tym....

Pozdrawiam

--
Tom