Re: Dobry monitor LCD

Autor: dlmtb_at_op.pl
Data: Mon 08 Mar 2004 - 11:13:47 MET

> Powiedzcie mi jaki polecacie mi monitor 17' LCD.
> Chcialem kupic LG poniewaz mam zaufanie do tej firmy, otwrzacz i monitor
> ( 5 lat bez zarzutu ), teraz nagrywarka tez, dlatego chcialem kupic tej
> firmy, natomiast w ogole jestem teraz zakrecony po wizycie w jednym ze
> sklepow gdzie dowiedzialem sie od nich ze ostatnio LG robi bardzo
> awaryjne monitory, zrezygnowali ze sprzedazy ich bo ciagle im wracaly do
> serwisu. Wiec teraz w koncu nie wiem o czym tu myslec.
>
> Bede dzieki za kazda podpowiedz.
> Boniek

A ja polecam wlasnie LG. Mam model L1710B i jestem z niego bardzo zadowolony.
To jedyny model za cenę po niżej 2500 zł o tak dobrych parametrach (czs
reakcji 16ms i wejscie cyfrowe). Co do opinni na jego temat to poczytj na dole
zamieszczonejstrony z komputronika http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?
id=5855

DL