Dobry monitor LCD

Autor: Boniek (mortel_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 21:16:29 MET

Powiedzcie mi jaki polecacie mi monitor 17' LCD.
Chcialem kupic LG poniewaz mam zaufanie do tej firmy, otwrzacz i monitor
( 5 lat bez zarzutu ), teraz nagrywarka tez, dlatego chcialem kupic tej
firmy, natomiast w ogole jestem teraz zakrecony po wizycie w jednym ze
sklepow gdzie dowiedzialem sie od nich ze ostatnio LG robi bardzo
awaryjne monitory, zrezygnowali ze sprzedazy ich bo ciagle im wracaly do
serwisu. Wiec teraz w koncu nie wiem o czym tu myslec.

Bede dzieki za kazda podpowiedz.
Boniek