Re: zakup komputera w MEDIAMARKT

Autor: Walduss (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 10:53:23 MET

W poście: c2hd1u$fkf$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
użyszkodnik Siuto <siuto_at_o2.pl>
się wysilił i naskrobał:

> Daj sobie lepiej spokoj !!

...kupowales kiedys taki komputer ?

> Napewno wyjdzie taniej i bedzie porzadniej poskladany.

... powtorze pytanie. Kupowales kiedys taki komputer ? Widziales w srodku
?

> Tego z hipermarketu nawet nie rozkrecisz (nie tracac gwarancji) by
> zobaczyc co w srodku siedzi jakich producentow itp itd.

... no dobra zeby nie bylo ze sie powtarzam. :) Jestes w bledzie.

Dobra na poczatku przyznam ze nie mam kompa kupowanego z MediaMarkt ale
mialem okazje instalowac na takim swiezaku troche softu i !pare kart
rozszezen! nie tracac gwarancji (co wedlug Ciebie jest nie mozliwe).
Zaczne moze od tego ze komputerek byl z promocji w b.dobrej cenie jak na
to co w sobie mial. Po przeliczeniu na ceny gieldowe wychodzilo w sumie to
samo a nawet moze ciut taniej. Jako ze mam ciekawska nature i nigdy nie
widzialem Hipermarketowca w srodku to pierwsze co znalazlem w instrukcji
(czy gwarancji),to punkt w ktorym bylo napisane mniej wiecej cos w stylu:
"Poniewaz idziemy z czasem z postepem i z osiagnieciami mozna zerawac
plombe na skrzynce w celu rozbudowy zestawu". Poniewaz potrzebowalem
wsadzic modem i karte pinnacle`a wiec plomba poszla do kosza. To co
zobaczylem w srodku zakoczylo mnie bardzo. Naczytalem sie wlasnie na
grupach opinii ,ze w srodku pewnie siedzi podkrecony 386 na czesciach made
in kosmos a tu zonk. Sprzet jak najbardziej markowy. Bardzo dobrze i
czysto poskladany. Tasmy i kable pospinane. Wszystko w lepszym porzadku
niz w moim skladaku :). Mialem obawy co do czesci nie wymienionych na
karteczce obok ceny w sklepie ale bardzo milo sie rozczarowalem jak
zobaczylem producenta. Nawet moge powiedzec ze dali troche na wyrost ,bo
dostalem pamieci 333 do procesora Celeron, ktory jak wiadomo chodzi na
magistarli 100Mhz. Moge powiedziec ze bardzo milo zaskoczyl mnie ten
zestawik. Wszystko smiga az milo.

Teraz UWAGA.
Nie twierdze ze komputery z hipermarketu to super sprzety. Nie wiem ilu
roznych dostawcow ma MediaMarkt odpowiedzialnych za dostarczanie
komputerow. Widac jednak ze ten skladak jest na odpowiednim poziomie. Byla
przy nim nawet karteczka z informacja producenta kto, co o ktorej godzinie
wlozyl do tego komputera, kto sprawdzil ten sprzet i kto zaakceptowal caly
zestaw. Firma nie pamietam dokladnie jak sie nazywa ale moge ja z czystym
sumieneim polecic komus, kto chce kupic zestaw w hipermakecie. Zestawy
takie maja chyba taka mala naklejke na obudowie z literka "e". Jak ktos
jest dociekliwy to sie moge dowiedziec co to bylo....

--
Pzdr.
Walduss